Lid worden

SV Motus is opgericht voor en door de studenten van de opleiding Mechatronica in Breda. Om te zorgen dat dit altijd zo zal blijven is in de statuten vastgelegd dat elke Mechatronica student automatisch lid is van SV Motus.

Buiten gewoon “lid” zijn kan je ons natuurlijk ook nog op de volgende twee manieren ondersteunen:

Sociaal lid

Vanaf studiejaar 2022/2023 heb je de mogelijkheid je steun voor SV Motus nóg meer te betuigen dan je natuurlijk al doet. Voor 20 euro per jaar wordt je Sociaal Lid van SV Motus. Dit houdt in dat je bij alles wordt betrokken waar wij ons als studievereniging mee bezig houden. Hiervoor ben je twee keer per jaar welkom op de ALV (Algemene Leden Vergadering) en nodigen we je uit voor leden borrels en activiteiten. Daarnaast ontvang je een limited edition item en een leden pas, met deze pas is je bier maar 2,00 euro op de donderdagavond in Café Dunne!

Lijkt dit je wat? Schrijf je dan hieronder in! Betalen kan via deze link.

Actief lid

Om er voor te zorgen dat SV Motus een lang en groot bestaan zal hebben zijn wij altijd op zoek naar Actieve Leden die zich willen inzetten voor SV Motus. Dit betekend dat je lid wordt van één (of meerdere) commissie(s) en dus medeverantwoordelijk bent voor een aspect van onze rol als studievereniging.

Waarom zou je je willen inzetten voor SV Motus? Om contacten te leggen met bedrijven en medestudenten waar je later nog iets aan kan hebben. Omdat je het leuk vind om dingen te organiseren voor je medestudenten. Omdat je de uren die je voor SV Motus besteed ook gewoon als SLO-uren mag gebruiken.

Hoeveel uur gaat het je kosten om je in te zetten voor SV Motus? Dat zal gemiddeld één à twee uur per week zijn, natuurlijk zullen er weken zijn dat die iets meer zal zijn of juist iets minder. Verder is het ook helemaal afhankelijk van hoeveel uur jij er aan wilt besteden!

Ben je al Sociaal lid en klinkt dit als iets voor jou? Benader dan een van onze leden of stuur een mail naar info@sv-motus.nl. Bedenk alvast wat je wilt gaan doen en bij welke commissie je wilt horen.

Bestuur

Dag tot dag moet er veel gebeuren in een vereniging. Om te zorgen dat dat goed verloopt is het belangrijk dat het bestuur de commissies controleert en stuurt. Het bestuur is verantwoordelijk voor de financiën, contact met bedrijven en de continuïteit van de vereniging.
De rollen binnen het bestuur zijn:

• Voorzitter
    • Het gezicht van de vereniging
    • Eind verantwoordelijk
    • Vergaderingen leiden
  • Secretaris
    • Communicatie
    • Website en social media
  • Penning meester
    • Controleren betalingen
    • Begrotingen controleren

Activiteiten Commissie (Feescie)

Om Mechatronica studenten met elkaar en met bedrijven te verbinden organiseert SV Motus activiteiten. Wil jij helpen om met ons meer activiteiten te organiseren, meld je dan gauw aan!
De taken die hierbij komen kijken:

• Het bedenken van nieuwe activiteiten.
  • Het uitvoeren van de activiteiten.
  • Contact leggen met bedrijven voor deelname.

Studiereis Commissie (Vakancie)

Om er voor te zorgen dat er in het college jaar 2022-2023 weer een studiereis zal zijn, zal hiervoor ook een nieuwe commissie moeten worden samengesteld.
De taken die hierbij komen kijken zijn:

• Benaderen van bedrijven voor een bezoek of een bijdragen
  • Het regelen van activiteiten
  • Het verwerken van inschrijvingen
  • Het boeken van de reis en verblijf
  • Het begeleiden van de studiereis zelf

Public Relations Commissie (Relacie)

Social Media Commissie (SM-cie)

Fotografie Commissie (Paperacie)

Promotie Commissie (Promocie)