We zijn ontzettend enthousiast om aan te kondigen dat de eerste activiteit van het jaar officieel op de planning staat: het legendarische Introductiekamp bij Kamp BETA! Als nieuwe student aan de academies ATIx & ALST van Avans Hogeschool in Breda, is dit dé perfecte start van jouw studentenavontuur.

Kamp BETA is niet zomaar een introductiekamp. Het is het ultieme avontuur waarin je op een ontspannen manier je nieuwe studiegenoten leert kennen en samen de prachtige omgeving van Breda ontdekt. We hebben een afwisselend programma voor je klaargezet, gevuld met spannende speurtochten, leuke groepsactiviteiten en gezellige avonden rond het kampvuur. Dit is jouw kans om al vóór de eerste lesdag nieuwe vrienden te maken en een band op te bouwen die je door je hele studie zal dragen.

En natuurlijk zal MOTUS er ook bij zijn! Als studievereniging vinden we het belangrijk om je een warm welkom te geven en je te laten zien wat wij allemaal te bieden hebben. Tijdens het kamp kun je ons team ontmoeten en misschien spot je zelfs een aantal van onze actieve leden in actie. Dit is jouw kans om meer te leren over de vereniging, deel te nemen aan toffe activiteiten en te ontdekken hoe je zelf actief kunt worden binnen MOTUS.

Vier dagen lang staan de leukste activiteiten op het programma, verspreid over de hele dag. Geen maandagochtend-blues, alleen maar plezier, nieuwe ervaringen en een goede sfeer. Het enige wat jij hoeft te doen, is je slaapspullen en fiets regelen – wij zorgen voor de rest!

Kamp BETA wordt gegarandeerd hét hoogtepunt van je introductieperiode, en we kunnen niet wachten om jou daar te verwelkomen. Mis het niet, meld je snel aan en bereid je voor op een avontuur dat je niet snel zult vergeten. Tot snel bij Kamp BETA!

Let’s kickstart this journey together!

Categories:

One response